Friends and family - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Eline Valk - WaarBenJij.nu Friends and family - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Eline Valk - WaarBenJij.nu

Friends and family

Blijf op de hoogte en volg Eline

30 April 2014 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Het is alweer bijna een maandje geleden dat ik hier wat van me heb laten horen! Dat komt omdat ik weer lekker druk bezig ben geweest en gezellig wat tijd heb door mogen brengen met Nienke en mn ouders en zusje :)

Tussen 2 en 18 april is er verder niet zoveel gebeurd, behalve het vele werken en de fantastische voetbalwedstrijd die we met sefapane hebben mogen spelen! Met goede moed, twee volle busjes een hoop vuvuzela's en vooral veel gezelligheid gingen we opweg naar onze voetbalwedstijrd! van te voren werden er nog even wat tactieken doorgesproken, maar uiteindelijk op het veld was het vooral gewoon lekker achter de bal aanrennen en proberen niet te erg ten onder te gaan (hihi). maargoed het was uiteindelijk heel gezellig en met een 5-2 verlies mochten we toch best tevreden zijn, en zo gingen we dus met alle plezier beginnen aan onze derde helft waar iedereen echt in uitblonk ;)

na deze prachtige dag moest er helaas de volgende dag ook weer gewoon gewerkt worden, gelukkig kwamen voor mij de laatste twee weekjes housekeeping in zicht! en toen kwam Nienke op 18 april even wat verloren drankjes inhalen en het krugerpark bezoeken! Het was geweldig om elkaar na zo'n lange tijd weer te zien en even gezellig bij te kletsen onder het genot van een heerlijke Braai en wat Savannah dry's, nadat we allebei een beetje veel hadden gedronken werd er vroeg naar bed gegaan want de volgende dag moest er weer om 4 uur worden opgestaan om het kruger in te gaan, fris en fruitig stonden we dan ook om half 6 bij de ingang van het kruger en hebben we ons heerlijk vermaakt de hele dag met ook de rest van de groep! en diehards als nien en ik zijn, hebben we 's avonds ook nog even de poolbar uitgeprobeerd, zover mijn vrije dagje.. de dag erna weer werken, vol spanning keek ik de hele tijd naar de ingang of mijn ouders er nog niet waren maar helaas uiteindelijk moest ik tot half 5 wachten om mn ouders en mn zusje weer een dikke knuffel te geven (in de tussentijd maar even een drankje doen aan het zwembad dan he ;) )

Wat heb ik genoten van mn 4daagse minivakantie met mijn ouders, het was echt geweldig om ze nou eens te laten zien waar ik een half jaartje woon en werk en ook mijn collega's waren heel blij om eindelijk eens mijn familie te ontmoeten (al weet ik niet of dat door de stroofwafels kwam of niet ;p) Ik had voor ze een leuk programma in elkaar gedraaid! zo waren we de eerste dag, na het gesprek met mn stagebegeleider van school, leuk mee geweest met de villige life tour waarbij ik mijn debuut op de radio heb mogen maken en kindertjes blij heb gemaakt met mega-balonnen. 's avonds stond er nog een diner met van Seggelen op het programma, waarbij ook weer de nodige wijntjes werden gedronken, gelukkig hoefde we de volgende morgen pas om 5 uur op te staan voor een hele dag safari! waarbij we een klein ongelukje hadden gehad met een impala, wat betekende een deuk en een spiegel minder aan de auto :O de volgende dag was het wat rustiger en hebben we een animal rehab tour gedaan, waarbij we een opvangcentrum hebben bezocht en ook (jajaaaaaaaaaaa) jessica de hippo een bezoekje hebben gebracht haha! zo vloog de tijd met mijn ouders en zusje echt voorbij en hadden we de volgende dag een lekker rustig dagje aan het zwembad en 'savonds nog een heerlijke bushbraai bij sefapane tented camp! pfff en toen was de dag om afscheid te nemen weer aangebroken, mijn ouders en zusje vertrokken deze vrijdag weer en gingen opweg naar het prachtige mooie kaapstad! nadat ze me even thuis af hadden gezegd moest er dan ook echt weer doei gezegd worden!

Gelukkig hoef ik mn ouders niet zo erg te missen want ik word elke dag bedolven onder allemaal prachtige foto's vanuit kaapstad terwijl ik maar hard aan het werk ben :p

oja ik ben trouwens sinds maandag begonnen in de receptie, geen housekeeping meer voor mij (jippppieee hihi). Ik dacht dat ik rustig zou beginnen maar het tegenovergestelde is waar, zo zitten we lekker volgeboekt en heb ik de eerste klachten van mensen al mogen ontvangen. pfff zo zijn er mensen die zeuren dat je hier soms auto's hoort terwijl ze dachten dat dit afrika was en ze op vakantie waren in het kruger. nou mensen als jullie alle rust willen ga dan lekker in een tentje in het kruger slapen, gezellig tussen de leeuwen ;) maargoed verder is het echt super om nu in de receptie te werken en om allemaal nieuwe dingen te leren :)

maargoed ik zal weer een einde moeten maken aan dit verhaaltje want zo moet er weer gewerkt worden!

heel veel kusjes vanuit het nog steeds prachtig mooie zuid-afrikaxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen: 986
Totaal aantal bezoekers 3362

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 25 Juli 2014

Stage Sefapane Lodge

Landen bezocht: