Houdoe, Byebye en tot snel weer :) - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Eline Valk - WaarBenJij.nu Houdoe, Byebye en tot snel weer :) - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Eline Valk - WaarBenJij.nu

Houdoe, Byebye en tot snel weer :)

Blijf op de hoogte en volg Eline

05 Februari 2014 | Nederland, Helmond

Feestje hier en daar, nog even drankje doen, en uiteten met allemaal mensen die ik het komende half jaar echt heel erg ga missen. De afgelopen weken waren nogal druk, geen school meer maar wel stageplannen die nog moesten worden geschreven en natuurlijk het visum ophalen en alle laatste dingen regelen. Wat was ik blij toen de laatste x vroeg opstaan naar den haag erop zat en ik eigenlijk mijn visum in handen had. En daar zitten we dan nog even thuis op de bank bij mijn lieve papa mama zusje en mijn allerliefste vriendje en met mijn goed gevulde koffer. al heb ik de magische grens van 30 nog niet bereikt (ja daar zullen mensen zich vast over verbazen ;) ) nu is er nog plek om een olifantje mee terug te nemen uit het krugerpark!

Tijdens het schrijven van dit korte verhaaltje moet ik toch wel even slikken, het is wel spannend hoor zo helemaal alleen naar de andere kant van de wereld! Maar zin heb ik er zeker wel in, zal het jullie wel laten weten als ik met 30 graden door het krugerpark rijd tijdens een safari, of savonds na het werken in mijn korte broek buiten op het terras zit met een wijntje. Geniet even van de rust, want voor jullie het weten ben ik weer terug :)

nog dikke kus uit het koude kikkerlandje
Liefs, Eline

  • 06 Februari 2014 - 08:30

    Roos:

    Heey Eline,

    Een goede reis en pas goed opjezelf
    Geniet van het avontuur!

    Groetjes uit Oerle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 3365

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 25 Juli 2014

Stage Sefapane Lodge

Landen bezocht: